Projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich

Zakład Remontowo Budowlany Instalacje Wod.-Kan., C.O., Gaz. s.c. Janicki Piotr, Janicki Jacek realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich

Wdrożenie technologii energooszczędnych przewiertów sterowanych z ekologicznym napędem elektrycznym

Celem projektu jest:
wdrożenie kompleksowego rozwiązania energooszczędnych przewiertów sterowanych
w oparciu o technologię ekologicznego napędu elektrycznego będącego połączeniem innowacji procesowej, produktowej i nietechnologicznej. Niezbędnym do wdrożenia tej technologii jest zakup nowych środków trwałych.
Czytaj dalej

Projekt inwestycyjny współfinansowany SCP Śląsk

Dofinansowanie przyznane jesteśmy w grupie 168 firm które otrzymały dofinansowanie w ramach :

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego 2014-2020
Oś Priorytetowa: 3. Konkurencyjność MŚP
Działanie: 3.2. Innowacje w MSP
Nr naboru: RPSL.03.02.00-IP.01-24-005/16
Typ(y) projektu: Wdrożenie i komercjalizacja innowacji produktowych oraz procesowych
Wnioskodawca: ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY INSTALACJE WOD.-KAN., C.O., GAZ. S.C. JANICKI PIOTR, JANICKI JACEK
Tytuł projektu: Wdrożenie technologii wielkogabarytowych przewiertów skalnych z innowacyjnym wysokowydajnym systemem separacji

 

Dolny Śląsk: instalacja rurociągu stalowego w powiecie milickim

Na przełomie maja i czerwca 2016 r. wykonaliśmy przewiert służący instalacji rurociągu stalowego (1016 × 22,5 mm) w miejscowości Łazy Małe w powiecie milickim na Dolnym Śląsku. Do prac wiertniczych zmobilizowano urządzenie Normag NRI 300 TE. Na 530-metrowej trasie należało pokonać przeszkody, jakimi były: las, stawy oraz tereny zielone. Wkrótce, w ramach kontynuacji tych działań, wykonany został kolejny przewiert, tym razem o długości 500 m.

Czytaj dalej

Dwie instalacje w Warszawie

W marcu i kwietniu 2016 r. firma ZRB Janicki wykonała w Warszawie dwa przewierty do instalacji rur stalowych. Długość otworów przeznaczonych do instalacji rurociągów 323 × 8,8 mm oraz 508 × 12,5 mm wynosiła odpowiednio 1070 i 435 m. Na trasie przewiertów, wykonywanych z wykorzystaniem wiertnic Normag NRI 300 TE oraz Prime Drilling PD 60/33RP znajdowała się droga S79, tory kolejowe oraz tereny portu lotniczego.